..nie zrażają Cię powyginane szprychy w rowerze, loty przez kierownicę na niskiej wysokości i jesteś gotów zmierzyć się z pomarańczową piłką? dowiedz się co to jest bikepolo. chcesz spróbować? daj nam znać lub po prostu pozostaw to przeznaczeniu..

wtorek, 22 listopada 2011

Filmowy meeting !

Hej, przed aleyem jeszcze jedno spotkanie u mnie czyli w R !
Tak, tak na dużym ekranie zobaczymy to co lubimy najbardziej.
Kupiłem nowy TV :P
Najbliższa rodzina niech czuję się zaproszona.
Opcja z terminami wygląda następująco
29 lub 30 lub 1 myślę że nie wcześniej niż o 19
Wstępnie termin jest na 1 grudnia na 19 bo wtedy będę miał prąd.
Po dokładne info dzwonić lub pisać na priv do mnie i tylko do mnie
Po wszystkim można by pogadać o PCMC
Amen
m/\rc

12 komentarzy:

rudy pisze...

ja nabazgralem na gg w swoim imieniu i ne swoim ;]

m/\rc pisze...

to moje GG zawsze niewidoczny
4819421 m/\rc

Teo pisze...

dobre, cos sie dzieje. oczywiscie bede:)

milosz pisze...

może po prostu połączymy to spotkanie 29/30/1 grudnia ze spotkaniem, które ma się odbyć 3 grudnia??

myślę, że w R. na filmie będzie więcej ludzi i trzeba by tą chwilę wykorzystać na obgadanie kilku spraw PCMC - 3 grudnia może się taka frekwencja nie powtórzyć.

co wy na to??

zresztą może po prostu na spotkaniu w R. zdecydujemy czy w weekend jeszcze nam jest potrzebne kolejne czy nie - i będzie sprawa jasna:)

Teo pisze...

dokladnie:) zgadzam sie na połaczenie, to brzmi sensowniej

rudy pisze...

no ja wole w tygodniu ne ukrywam bo zadupczam jak glupi na bielsku wraz z sobotami ;]
dorabiam sie

Morianka pisze...

tak

Teo pisze...

najpewniej 1 grudnia. wtedy chyba moze balcer przyjechac z filmem. wstęp 5zl

m/\rc pisze...

Hej
Wszystko wskazuje na to że meeting 1 grudnia.
Nikt nie zgłasza sprzeciwów więc pozostaje ten termin.
Godzina około 19 jeszcze do dogadania.
Jest jeszcze propozycja na krótki trip przed seansem. Chętni niech stawią się o 17 na placu Korfantego.
Teo już napisał o czym ja zapomniałem wstęp 5 zeta.

rudy pisze...

oko spoko, podam dalej

Teo pisze...

dokladnie

PCMC 2012 KATOWICE pisze...

dziękujemy, dziękujemy