..nie zrażają Cię powyginane szprychy w rowerze, loty przez kierownicę na niskiej wysokości i jesteś gotów zmierzyć się z pomarańczową piłką? dowiedz się co to jest bikepolo. chcesz spróbować? daj nam znać lub po prostu pozostaw to przeznaczeniu..

poniedziałek, 28 listopada 2011

bikepolo

co byście powiedzieli na próbę reaktywacji bikepolo u nas? chciałbym żeby każdy przedstawił konkretnie czy chce i czy może grać i jeśli tak to jak często i kiedy. chciałbym żebyśmy się konkretnie zobowiązali do czegoś, żeby zdeklarowały się osoby, które mają na czym grać i mają czym grać i tak dalej, a nie "ja bym pograł, ale nie mam roweru" albo "kurtki zimowej". może już nie mieszajmy i nie poruszajmy tego tematu na najbliższym spotkaniu, bo się za dużo spraw nałoży. niech chętni piszą, a później będziemy gadać. pzdr!

5 komentarzy:

rudy pisze...

jestem chory i jest mi zimno

Teo pisze...

a co dopier jak snieg spadnie:( ja kombinue sobie kolo. jaqk zrobie to sie zamelduje. wszystko mam chyba, tylko musze poskladac.

milosz pisze...

jeszcze nadejdzie taki dzień, że znów rozegramy mecz 3 na 3!!

Pumpernikiel pisze...

mam co na dupę włożyć, mam na czym ją posadzić i jestem chętny. zawsze i wszędzie!

PCMC 2012 KATOWICE pisze...

kaj zes sie wasc podziewal jak seanse i seanse byly ?