..nie zrażają Cię powyginane szprychy w rowerze, loty przez kierownicę na niskiej wysokości i jesteś gotów zmierzyć się z pomarańczową piłką? dowiedz się co to jest bikepolo. chcesz spróbować? daj nam znać lub po prostu pozostaw to przeznaczeniu..

wtorek, 24 maja 2011

1004

witam,
szef nie pisze to go uprzedzam.napisze jak mi pasuje polo, bo ja jestem najwazniejszy.pasuje mi w czwartek od godz. 18 (ze wzgledu na marcina ze on wtedy moze), pasuje mi sobota od godz 15, no i niedziela (moze byc juz nawet od 8 tak zeby sie Marcinn wyrobil i boisko bylo wolne)prosze o wyrozumialosc bo juz niedlugo bede mial na glowie pilny remont (oby wszystko sie dobrze skonczylo), poniewaz zakupilem ranczo w kolorado w strefie gazu.

aj waj

8 komentarzy:

rudy pisze...

a wogole to w sobote rano ma padac

milosz pisze...

ja w czwartek nie mogę (praca, dzień matki, basen i multum innych ultra-ważnych rzeczy;)), ale dostarczę piłeczki i błogosławieństwo dam wam na grę.

sobota+niedziela - dobry pakiet. możemy zagrać w sobotę popołudniu i w niedzielę rano. trzeba korzystać.

Pumpernikiel pisze...

to ja mogę w niedzielę rano wpaść, ale tak zróbcie, co by był też fotograf tego dnia

Pumpernikiel pisze...

w sobotę ma być bezchmurnie. będę w sobotę zatem

milosz pisze...

w sobotę na 13-14tą ustalone. pzdr.

Anonimowy pisze...

oka 13 - 14 pasuje. pamiętajcie o kijach, u mnie są 3,5 kija. teo

Pumpernikiel pisze...

ja przywiozę jednego

milosz pisze...

Marcin zaproponował żeby polo było troszkę wcześniej - tak myślę, że pomiędzy 12 a 13 zaczniemy.

wstępnie na Szkolnej.

do zobaczenia.