..nie zrażają Cię powyginane szprychy w rowerze, loty przez kierownicę na niskiej wysokości i jesteś gotów zmierzyć się z pomarańczową piłką? dowiedz się co to jest bikepolo. chcesz spróbować? daj nam znać lub po prostu pozostaw to przeznaczeniu..

środa, 20 kwietnia 2011

kiełbasa wegetariańska i jajko też

hej hej. uciekł nam ostatni weekend od polowań wszelkich, dlatego uprzejmie zapytuję Was jakoż to zrobił herr Rudy już poniżej, kiedy w okresie świątecznym możemy spotkać się i rozegrać partyjkę lub też dwie w naszą ulubioną grę towarzyską?

proponuję wstępnie spotkanie nr 1: piątek 17:00

a wpis zrobiłem osobny, bo chciałem Was też poinformować, że - jak już niektórzy z Was wiedzą - wprowadzam się najprawdopodobniej niedługo do Katowic i z racji tego, że będę na miejscu, to chciałbym żebyśmy oprócz niedzielnej katechezy bikepolowej uzgodnili wspólnie też dzień powszedni na ewentualne gry. wstępnie mógłbym zaproponować środę w okolicach godziny 18:00.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

oczywiście będe i na wszystko sie zgadzam! btw, brameczki leza u mnie. bezsensu, ktos sie zaopiekuje??
teo

Madej z Brzeszcz :) pisze...

Ja też zgłaszam swą obecność! Tylko gdzie gramy? P.S. Miłosz nie zapomnij o piłeczce dla mnie jak, pojedziesz dla Krk!

Madej z Brzeszcz :) pisze...

Ja będe!!! Gdzie gramy? Miłosz kup mi piłkę plissss!

milosz pisze...

na Szkolnej się spotkajmy. po piłki może pojadę po świętach. pzdr.

Pumpernikiel pisze...

a ile piłeczka? też bym wziął jedną ;)pumper

milosz pisze...

15 albo 16 PLN.

Pumpernikiel pisze...

to weź mi też, numer rachunku do przelewu masz ten co wcześniej?

milosz pisze...

wstrzymaj się, muszę sie dowiedzieć najpierw czy są dostępne. pzdr.