..nie zrażają Cię powyginane szprychy w rowerze, loty przez kierownicę na niskiej wysokości i jesteś gotów zmierzyć się z pomarańczową piłką? dowiedz się co to jest bikepolo. chcesz spróbować? daj nam znać lub po prostu pozostaw to przeznaczeniu..

piątek, 25 marca 2011

bytom 02/04/2011


ahoj szczury. niosę Wam interesującą nowinę. Zosia z mybag'a poinformowała mnie iż planuje się zjawić ze swoimi produktami w Bytomiu z okazji III Międzygalaktycznego Zlotu Superbohaterów. myślę, że 2 kwietnia to dobry termin na pierwszą, prawdziwą, wiosenną wycieczkę rowerową w tym roku - flora i fauna bytomska zapewne wybuchnie już pełną swoją mocą przy akompaniamencie śląskiego smogu. powitajmy zatem przy tej okazji gościa z dalekiej Wielkopolski. tak więc start 02.04 o 11:00 Katowice. mam nadzieję, że znajdą się chętni. powodzenia na Wrostro!

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

oka. napieramy! teo

Anonimowy pisze...

Ojej nie obiecuje, ale będę się mocno starał żeby się z wami przejechać. Kiedy słyszę albo czytam takie propozycje to na usta nasówa mi się tylko jedno: 'Przygoda, przygoda, każdej chwili szkoda!' Mefiu.

rudy pisze...

teo i mefiu to spoko hopy ino gdyby po tych hasiokach tyle nie latali ;/

zobaczy sie

ale zapewne bede w ten dzien bede Wam zapewnial staly dopryw pradu i energi cieplnej ;]

czas sie bylo uczyc ;]

Unknown pisze...

haha

Morianka pisze...

Nio, zdecydowanie warto się pojawić, zresztą obiecałam już Zofii tłum kolarzy pod stoiskiem wiec bez wyjebki;>

rudy pisze...

taa las kolarzy

Anonimowy pisze...

Niestety muszę was przeprosić że najlepszego kolarza nie będzie :( Kopalnia mnie wzywa w sobotę do pracy. Ale mam propozycję żeby Zofija została do niedzielnego Polo na które kopalnia mnie oficjalnie oddelegowuje żebym godnie reprezentował Pyrlik i to drógie. Madej z KWK Brzeszcze :)

milosz pisze...

pamiętajcie, start z placu korfantego jeśli nic się nie zmieni:)

Anonimowy pisze...

ty akurat ryży mógłbyś z nimi poszperać bo tych śmietnikach -może akurat byś dla siebie fajną perukę znalazł

rudy pisze...

ty thuzliwy anominie ! ujawnij sie !

anonimowy milosz pisze...

anonimowy mamy Twoje ip i charakter pisma, znajdziemy cię!

Anonimowy pisze...

Jebać anonimowych, spekulantów! Mateusz M!