..nie zrażają Cię powyginane szprychy w rowerze, loty przez kierownicę na niskiej wysokości i jesteś gotów zmierzyć się z pomarańczową piłką? dowiedz się co to jest bikepolo. chcesz spróbować? daj nam znać lub po prostu pozostaw to przeznaczeniu..

poniedziałek, 28 lutego 2011

warsaw open 2011


halo halo. zaprzyjaźniona ekipa z Warszawy organizuje 12-13 marca turniej bike polo z prawdziwego zdarzenia - w zamkniętej hali na targach rowerowych. Mateusz zaoferował transport dla w sumie 5 osób z rowerami także zrzuta na wachę i można lecieć. czekam na oficjalne deklaracje tak żebyśmy mogli do 7 marca zrobić plan ewentualnego wyjazdu i zarejestrować się. info, które jest też dostępne na FB, wklejam w komentarzu do tego wpisu - poczytajcie. ruszmy dupska:) myślę, że możemy jechać choć na jeden dzień, jeśli nie zbiorą się chętni na więcej - ważne żeby pograć w dobrym towarzystwie.

13 komentarzy:

milosz pisze...

Gramy w czasie targow rowerowych
http://www.targirowery.pl/

GODZINY: sobota 9-18, niedziela 9-17

RODZAJ GRY: turniej i ewentulany pick up.

ROZMIAR BOISKA Z BANDAMI: 28m x 20m

BRAMKI: 180cm szerokie

FINAL TURNIEJU: niedziela miedzy 14-15 godzina

REGULAMIN: bedzie doslany jutro.

OBOWIAZKOWO: kaski!!!!! <- to jest wymog organizatora tragow rowniez potrzebny wypelniony formularz wziecia odpowiedzialnosci za siebie wczasie gry a takie pismo przygotuje stowarzyszenie. TO SA WYMOGI ORGANIZATORA TARGOW. sedzia nie wpuszcza na boisko bez kasku!!!
Jezeli nie bedziecie mieli kasku to pewnie ktos pozyczy. A jezeli nie bedziecie chcieli grac z kaskiem to niestety nie bedzicie mogli! przykro mi. mam nadzieje ze rozumiecie.

REJESTRACJA:
jest czas do rejestracji do dnia 7 marca. Gra jest zadarmo i wejscie na targi tez. Jezeli ktos zglosi sie po tej dacie to bedzie musial zaplacic 15zl za jeden dzien lub 10zl jezeli zaloguje sie na profilu targow na facebooku. Wiec wysylajcie zgloszenia by wejsc zadarmo. Jezeli chodzi o wejsciowki to beda do odbioru w kasach pod haslem lub imionami.
prosze zglaszac druzyny via email na info@polishbikepolo.pl
Prosze podac:
1. Nazwa team'u
2. Imiona graczy
3. Potrzebe noclegu: tak/nie
4. Kolor koszulek teamu lub czy bedziecie mieli wspolne jakiejs*.
5. Skad jestescie

*Jezeli chodzi o kolor koszulek: tu chodzi mi o to zebyscie byli latwo rozpoznawalni w czasie gry dla sedziego i pewnie i dla was moze to byc latwiejsze. sadze ze to rowniez moze byc widowiskowe bardziej. :)

Jezeli sa osoby bez teamu to tez smialo sie rejestrowac. napewno sie znajda jakiejs rodzinki doo ktorych mozna sie dolaczyc. CHodzi o dobra gre i zabawe :)

NAGRODY: najprawdopodobniej bedzie puchar sponsorowany przez organizatorow targow oraz chyba nas zasponsoruje veganski paskami.

NOCLEG: mamy mnostwo miejsc gdzie bedziecie mogli przenocowac. Potrzebny jest tylko spiwor :) i postaram sie was pousadowic wczesniej przed przyjadem by poznym wieczorem nie bylo klopotu.

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Pumpernikiel pisze...

mi się nie uda, na domiar złego na najbliższym polo również mnie nie będzie

Anonimowy pisze...

ja jade Mateusz M!

Cottard pisze...

okaj. ja, czyliu teo, tez jade:) i choj
jaki kolor teamu? walcie propozycje? nazwa, koniecznie regionalna;p no i ja najpewniej nocleg bede miał dla siebie w wawie.yo

milosz pisze...

kolor teamu jest czerwono-czarny tylko jeszcze nie wszyscy mają mundurki:) dam wam znać o co chodzi.

rudy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
rudy pisze...

ja prawdopodobnie bede pracowal, no chyba ze cos sie zmieni, ale widze drożynę macie.no to powodzenia !

Anonimowy pisze...

No to Miłosz spróbuj się dowiedzieć co z noclegiem dla reszty, jak to wygląda, i czy to aby coś nie kosztuje? no i co z tym logowaniem (gdzie, co, i jak)? Co do barw koszulek wyślij mi esa jeżeli to poufne, dlaczego akurat takie, bo ja też mam mały pomysł!


Łukasz ja jako młodszy stażem, i niestety nie do końca Ślązak zobowiązuje się oddać Tobie moje miejsce w drużynie, jak tylko dasz redy jechać! ale proszę o jak najszybszą jednoznaczną odpowiedź, bo wiesz że tam się trzeba wcześniej zalogować. Mateusz M!

milosz pisze...

wszystko jest wstępnie załatwione.

A) sprawa koszulek wyjaśni się na niedzielnym polo - powiem wam co i jak (6.03).

B) zgłosiłem naszą drużynę i wstępnie mam wpisane 3 osoby tzn Mateusz M, Teo i ja - możliwe są zmiany/dodatki

C) jeśli ktoś jeszcze jedzie z nami, to MUSICIE mi napisać imię i czy nocleg też chce

D) noclegi są za friko - takie dostałem info.

E) nie mamy jeszcze NAZWY drużyny - wymyślamy na polo w niedzielę albo dajcie mi propozycje na maila/telefon.

F) nie trzeba się nigdzie rejestrować - wystarczy, że zbudujemy ostateczną listę osób i informacji i podsyłam do Sabriny

pzdr!

Anonimowy pisze...

a/ Iwona nie jedzie!

b/ mamy 2 wolne miejsca w aucie jak by ktoś chciał jechać z nami!

c/ nazwa - OSTRY ŚLĄSK !!!

d/ Mateusz M.

milosz pisze...

ad.c/ ja proponuje coś bardziej egzotycznego a zarazem swojskiego - np. "pyrlik i żelosko" :D

rudy pisze...

ja tez nie slazak ;) a do tego szanse na moj wyjazd sa nikle ;/
bedzie dobrze..

...powodzenia