..nie zrażają Cię powyginane szprychy w rowerze, loty przez kierownicę na niskiej wysokości i jesteś gotów zmierzyć się z pomarańczową piłką? dowiedz się co to jest bikepolo. chcesz spróbować? daj nam znać lub po prostu pozostaw to przeznaczeniu..

wtorek, 22 lutego 2011

po lewej

po lewej macie, bracia i siostry, info na temat wstępnego dnia i godziny regularnego polowania. wspomniane to już było przez kilka osób, więc zobaczymy jak się sprawdzi. ewentualne zażalenia zgłaszać w komentarzach;)

8 komentarzy:

Pumpernikiel pisze...

brawo dla pomysłodawców

rudy pisze...

ino zima ;]

Pumpernikiel pisze...

dla zmarzluchów mam miłą wiadomość, w marcu ma być od 0 do 10 stopni przeważnie, a w kwietniu to już krótkie gacie będziemy ubierać

T.O. pisze...

na szkolnej jest inna strefa klimatyczna, o czym przekonalismy sie ostatnio.
problem w tym ze w marcu na NASZE boisko będzie przychodzic rózwniez inna gropa społeczna nosząca krotkie spodenki czyli piłkarze. bedzie trzeba częsc kijów naostrzyc i zrobic z nich broń białą

Anonimowy pisze...

a co wy na to żeby zagrać w sobotę o 10tej? mi nie za bardzo pasuje niedziela w tym tygodniu:/ Miłosz niestety nie da rady w sobotę bo zmienił dyscyplinę na narciarstwo. proszę się do wieczora wypowiedzieć!!! MateUsz.

rudy pisze...

hmm to znaczy że Miłosz wymyślił niedziele żeby móc sobie śmigać na narty w sobotę i żebyśmy mu nie przeszkadzali, a jego sumienie było czyste , sam ? ;]

co za ..d !!

Pumpernikiel pisze...

ja mam kolejną roboczą sobotę do 15 godziny.

milosz pisze...

kurde Rudy jak zwykle rozszyfrował mnie bezbłędnie:P

ale o polo nie zapominam nigdy! pytałem w wypożyczalni sprzętu narciarskiego o stare, zużyte bądź odpowiednio połamane kije narciarskie, niestety panowie byli nie lada zaskoczeni po kiego grzyba ktoś takich kijów mógłby potrzebować..

sory ale ja jutro (dzisiaj) na polo nie wstanę.

to się więcej nie powtórzy!!