..nie zrażają Cię powyginane szprychy w rowerze, loty przez kierownicę na niskiej wysokości i jesteś gotów zmierzyć się z pomarańczową piłką? dowiedz się co to jest bikepolo. chcesz spróbować? daj nam znać lub po prostu pozostaw to przeznaczeniu..

niedziela, 9 stycznia 2011

casting

potrzebna jest przynajmniej jedna osoba, a najlepiej dwie, które oprócz mnie mogłyby publikować informacje na naszym blogu. oczywiście chodzi o osoby z naszego regionu. wszystko po to, abyście sobie poradzili na wypadek mojej tragicznej śmierci albo gdybym czasowo zaniemógł na ciele lub duchu. wystarczy, że podeślecie mi adres e-mail, to chyba wystarczy. trzymajcie się i szykujcie na mocne uderzenie dabl blast już niebawem.

8 komentarzy:

Army pisze...

....Jak nikt nie chce to ja moge

Pumpernikiel pisze...

a w jaki sposób miałoby to wyglądać? tzn, o treść się rozchodzi ;)

Pumpernikiel pisze...

aha, gdzieś już wyczytałem: aleje, polo i inne harce. o można jeszcze robić jakieś przeglądy, porównania, recenzje dzwonków rowerowych czy innych gówien.

milosz pisze...

przeglady, porownania etc. to nie tutaj, to nie bikeBoard czy inny szmatławiec. Marcina już dodałem. ktoś jeszcze chętny to telefonicznie dać znać żebym wiedział kto to.

Pumpernikiel pisze...

ja,czyli zielony mateusz ;)

milosz pisze...

ok. ja jestem ogolnie za tym żeby jak najwięcej osób od nas miało możliwość pisania, ale musimy też uważać żeby nie zrobił się śmietnik bez przemyślenia, zobaczymy jak to wyjdzie.

myślę, że jak się spotkamy wszyscy razem, to jakąś tam koncepcję ustalimy i każdy rzuci swoje pomysły. żebym mógł dodawać nowych autorów postów muszę mieć ich aktywne adresy mailowe, możesz mi np. puścić smsem albo na fb w prywatnej.

jutro lub pojutrze cos sie pojawi w temacie kolejnego aleja także zapraszam. pzdr.

Anonimowy pisze...

kurwa skad wy te nazwy bierzecie ;] ?!?
ja moge sie reporterka zajac, wywiady z cieciami oraz osobami nam nieprzychylnymi.
moge wam tez jakies dziełwuchy pozalatwiac co by wam nadgarstki wkoncu odpoczely, zreszta co bede tu godol teo najlepiej wie jaka jest roznica miedzy onanizmem, a petingiem.
oby sucho juz bylo ufff

hujmiszcz

milosz pisze...

to ja już wiem kto przyjął pseudonim hujmiszcz:P